Forbered deg på en lederkarriere i frontlinjen av dagens viktigste forretningsutfordringer

Målet med masterprogrammet i digital markedsføring og kommunikasjon (MDMC) er å oppnå spisskompetanse. Programmet er utviklet for å gi deg full kontroll over de operasjonelle og atferdsmessige grunnprinsippene innen markedsføring og salg – fra strategisk utvikling og taktisk implementering til bruk av moderne verktøy for ledelse og produktivitet.

Studenter har mulighet til å ta en andre mastergrad ved Boston University innen en forkortet tidsramme etter fullført utdanning ved International Institute in Geneva (IIG). Minst åtte obligatoriske kurs kreves for å oppfylle gradskravene fra Boston University.

Utdanningen tilbys i Genève, Sveits. Skolen tilbyr hjelp med å finne bolig og har et moderne campus med bibliotek, kafé og restaurant. Her finnes også gode muligheter for sport og fritidsaktiviteter. Programmet er støtteberettiget gjennom Lånekassen. Masterprogrammene ved IIG tilbys på kveldstid, noe som gir mulighet til deltidsarbeid ved siden av studiene.

Vil du vite mer?

Fordeler med programmet

  1. Rangert som nummer 49 i verden av Eduniversal
  2. Fordypning i moderne markedsføringsutfordringer og ferdigheter
  3. Utvikling av effektive strategier og planer innen markedsføring og salg
  4. Praktisk erfaring med salgsprosesser
  5. Ferdigheter i bruk av profesjonelle verktøy og metoder innen markedsføring og salg
  6. Undervisning av akademisk og profesjonelt kvalifisert fakultet
  7. Mulighet til å bygge et internasjonalt nettverk
  8. Valgfri dobbel grad med Boston University
  9. Studietur til Silicon Valley

Programinnhold

Programmet har som mål å utdanne ledere med solid forståelse for markedsførings- og salgsprosesser. Det omfatter utvikling av effektive strategier, evne til å ta riktige beslutninger innen markedsføring og salg, samt bruk av ulike verktøy og metoder i praksis.
Master in Digital Marketing & Communication (MDMC) gjennomføres over ett år.

Læringsmål

  • Studentene skal kunne vise avansert kunnskap innen salgsledelse
  • Studentene skal kunne utvikle robuste strategier for markedsføring, forretningsutvikling og salg
  • Studentene skal kunne knytte etisk markedsføring og salg til langsiktige kunderelasjoner
  • Studentene skal kunne anvende markedsføringsteorier i praksis
  • Studentene skal utvikle analytiske ferdigheter samt evne til kommunikasjon og formidling
Kontakt oss